miercuri, 8 februarie 2017

Motorola PRX-C45112

Motorola a fost numele unei sali de fitness?! Cel putin asta ma face sa cred despre gantera de aproape 5kg care se numea telefon. Motorola PRX - C45112 este pentru mine un mister.


 In general ma documentez despre telefoanele pe care le achizitionez si le postez pe blog insa de data aceasta detaliile sunt limitate, din pacate. Pe de alta parte, am solicitat celor de la Motorola mai multe detalii despre acest produs, insa pana la acest moment nu am primit nimic oficial. Voi reveni cu completari.

Bun, sa incepem. 
Pe Motorola as intreba-o de ce? De ce un telefon de aproximativ 5 kg? Care era targetul ei pentru acesti monstrii? Erau oare doamnele onorabile trecute de prima tinerete? Sau poate pentru copii care plecau la scoala si aveau nevoie sa fie contactati de parinti? 

Cred ca stiu raspunsul: pentru oamenii care nu parea sa ii deranjeze sa umble cu un telefon de ultima generatie chiar daca acesta cantarea cat un bidon de apa la 5L. 
Acum sunt curios daca cineva ar vrea sa mearga cu un bidon de 5L prin oras doar sa bea apa din cand in cand. Cam acelasi lucru pot spune despre utilizatorii Motorola PRX - C45112. Cate apeluri puteai efectua si puteai primi astfel incat sa merite sa te plimbi cu el dupa tine?
Dar pana la urma, cu siguranta publicul lui a existat. Cu siguranta, telefonul a fost cumparat pentru scopul comunicarii. Cu siguranta cine l-a cumparat de nou isi putea permite sa isi cumpere cam orice pentru ca stim bine ca preturile pentru telefoane mobile la acea vreme nu erau tocmai prietenoase. 

 Un singur lucru este sigur. Pentru mine este cel mai mare si cel mai greu telefon pe care l-am avut, l-am testat si l-am vazut. Si am vazut cateva la viata mea. Daca ar fi sa recunosc, nu ii inteleg foarte bine rostul.

Pe langa greutatea considerabila, mai este un lucru pentru care nu pot spune ca i-am inteles pe cei de la Motorola. PRX-C45112 functiona pe cartele de telefonie publica. Da, nu este o gluma, este o realitate. Cartela de telefon fix putea fi folosita in acest dispozitiv si vice-versa. Cu alte cuvinte, cand ti se termina bateria la telefonul "mobil" Motorola, pur si simplu scoteai cartela si o puneai intr-un telefon fix. 
Am incercat cu mai multe cartele GSM si niciuna nu functioneaza pe sistemul gandit de cei de la Motorola. Cu toate acestea, m-am bucurat ca telefonul functioneaza si pare sa ii tina si bateria. 
Nu pot spune ca ideea celor de la Motorola nu era interesanta. Doar ca nu imi imaginez care era scopul telefonului. Crearea unei alternative consumatorului sa foloseasca un telefon public? Oare asta incercau sa promoveze? 
Desi nu voi gasi raspunsurile, un singur lucru este cert: telefonul are o istorie foarte interesanta, un model aparte cu multe minusuri dar si cateva plusuri, unul fiind acela ca este construit din fier. Nu are nicio componenta din plastic inafara de receptor.

Si daca tot vb de greutati, sa vorbim de cat cantareste. 
Cum arata un Nokia care pentru ziua de azi este dificil de inteles cum puteai sa mergi si cu el pe strada, comparativ cu Motorola PRX?
Cat cantaresc telefoanele din ziua de azi?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu